شب نوشت‌هاي يك عاشق عاقل


Sunday, April 06, 2003  

گذرنامه و گواهينامه سيد ابراهيم نبوي، باطل شد!
تهران- خبرنگار كيهان:
در پي دستورالعمل ارزشي اداره اطلاعات نيروي انتظامي به كليه فرماندهان نواحي انتظامي و واحدهاي صدور گذرنامه مبني بر عدم اعطاي گذرنامه، صدور گواهينامه رانندگي و دفترچه اتوبوس بين شهري براي افراد داراي شارب بلند(شارب:موي بالاي لب مردان - سبيل)، گذرنامه و گواهينامه سيدابراهيم نبوي، طنزنويس ليبرال و عضو وابسته به تشكيلات طيف ملي - مشاركتي به اصطلاح دوم خرداد باطل و از درجه اعتبار ساقط گرديد.
گفتني است در انتخابات اخير شوراها تعداد زيادي از عناصر وابسته به گروهك ملي - مشاركتي كه كانديدا شده و در ليست احزاب و گروه هاي مختلف جاي داشتند، با شارب بلند در تراكتها و پوسترهاي تبليغاتي ظاهر شده و چهره اسلام را مخدوش كرده اند. سرتيپ پاسدار، احمد محاسني معاونت اداره گذرنامه تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار كيهان از مردم شهيد پرور ايران، مسئولان محترم قضايي و مراجع اعظام خواست در مقابل اين هجمه سكوت نكنند و در معرفي افراد داراي شارب بلند و داراي گذارنامه به مراكز صدور گذرنامه در تهران و شهرستان ها همكاري لازم را مبذول دارند. سردار احمد محاسني در ادامه افزود‌: نسبت به ابطال گذرنامه ساير افراد داراي گذرنامه با عكس حاوي شارب بلند اقدامات لازم در جريان است و هماهنگي هاي لازم انجام شده است.
شايان ذكر است كه گذرنامه و گواهينامه رانندگي هاشم آقاجري، عضو هتاك سازمان مجاهدين انقلاب كه در چند سخنراني به مقدسات ديني مردم علنا ً اهانت كرده بود و اكنون در انتظار حكم نهايي دادگاه بسر مي برد، در پي همين دستورالعمل باطل شد. مدتي پيش سلمان رشدي در گفتگو با راديو سيا موسوم به ((فردا)) از سخنان آقاجري ابراز خرسندي كرده و گفته بود : خوشحالم كه حالا تنها نيستم!

posted by Nightly | 12:57 PM
Click
Contact
Archives
Creative Commons License