شب نوشت‌هاي يك عاشق عاقل


Monday, August 11, 2003  

آقاي شب بود، ماه و ستاره و نمي دانم چي چي عزيز..

سلام دوست بسيار بسيار خوبم. من يك نويسنده حرفه اي هستم كه در اوقات فراغت روزنامه نگاري مي كنم. بسيار ممتنم و خوشحال مي شوم كه مرا به ليست ياهو مسنجر خود اد بفرمائيد. نويسندگي را در سال هزار سيصد و هشتاد به مدد راهنماي فارسي ساخت وبلاگ آقاي حسين درخشان شروع كردم و هم اكنون تا از آن موقع، شبي يك يادداشت در موارد سياست، عشقي و داستان بلند كه در وبلاگ كوتايش مي كنم مي نگارم.
حدود كافي اي خواننده دارم، بين چهل تا دويست و پنجاه نفري مي شوند بخصوص كه داستانهاي عشقي و همچنين رومانتيك من خوانندگان بسياري از اقصي نقاط دنيا و همچنين شهرستانهاي دوردست دارد. بسيار به مسائل دانشجويي مي پردازم و تمام اخبار روز ناآراميهاي تهران را از تلويزيون هاي لس آنجلس گوش كردم و در وبلاگم با جديت ( كه وظيفه هر ايراني مي باشد) گزارش نمودم. خودم از شهر زيباي شعر و ادب و چاي ليواني، زنجان مزاحم شما مي شوم و برخي از داستانهاي شما هم مورد توجه خودمان مي باشد و گاها” از دستتان در مي رود و بسيار زيبا مي نويسيد.

مي خواستم بدانم هدف شما از مبارزه چيست؟ آقاي ضياء آتاباي صاحب تلويزيون ملي پارس نظر متفاوتي با شما دارند كه من خيلي عجيب شدم از عكس العمل تند شما در مورد عدم نياز موجه به يك رهبر احتمالي كه سردمداري پرچم مبارزات بر له و عليه خشونتمداران ماكياوليسم را عهده دار گيرند. من البته يادم نمي رود كه ذكر كنم در وبلاگم افشاگري هم مي كنم و قبل از نوري زاده و گنجي و اينترنت هم سه بار اينكار را كرده بودم. خودم هم دوبار در همين راستا مستقيما به تلويزيون شب خيز زنگ زدم و حتما صدايم را خودتان شنيده ايد. از شما چه پنهان كه ته گلويي هم داريم و بعضا در اوج شرايط بد مبارزه آواز مي خوانم كه از بدحادثه هم اكنون سرماي شديدي خورده و گلويمان خروسي شده مي باشد.

آقاي شب بود، ماه و ستاره و نمي دانم چي چي عزيز. شما را به خدا گاهي از شب ها كه مي نويسيد حواستان نرود كه زنان و دوشيزه ها هم به وبلاگتان مي آيند و مثل ما در مسائل باريك عشقي كه وارد مي شويد چند نقطه چين پشت سر هم بگذاريد تا خواننده حساب كارش را خودش بكند و اگر زن يا دوشيزه است كه زود روي آن ضربدر كليك كند.
تا يادتان نرفته به وبلاگ من لينك بدهيد. خيليهاي ديگر همين پيشنهاد را دادند كه مثل سردبيرم خودش و زيتون خانم منسجم و احسان و ابراهيم نبوي و عمه اش و سه چهارتاي ديگر كه كامنتشان زيادتر از خوانندگانشان است تا شايد ما لينك متقابل بزنيم. اما سر نگرفت چون بلد نبوديم يا شايد دلمان نمي خواست. بنابراين منتظر لينك شما در سمت راست صفحه ، بالاي وبلاگهايمان را آزاد كنند مي باشم.
گربان سنه
پ.ن- انگليسيت هم كه خوب است پدر سوخته.
---------------------------------------------------
بعضي از ايميلها حكايتها دارند، هرچند اين يكي را خودم نوشتم.. ;)

posted by Nightly | 1:53 AM
Click
Contact
Archives
Creative Commons License