شب نوشت‌هاي يك عاشق عاقل


Sunday, September 28, 2003  

و آفتاب گرفتن نهايي نزديك است..

آقاي اپوزوسيون كارش درست است. خوشتيپ و خوش سبيل است و دوازده سال پيش وقتي حزب مي خواست يك نشريه داير كند، روزنامه نگار شد. حالا ديگر بقول رفقاي حزبي،‌ قلمش جا افتاده و حتي فحشهاي خوار-مادرش را هم سايت گويا مي چاپاند.

آقاي اپوزوسيون خيلي وقت است كه از كشور متبوعش پناهندگي گرفته و با حقوق بيكاريش مي سازد. رفقاي حزبي هم بنده خداها بس كه مشغول مبارزه هستند، همه اشان حقوق بيكاري مي گيرند و البته گله اي هم ندارند. هر چند ماه يكبار هم بالاخره يك سخنراني اي چيزي توسط عاملان رژيم - كه الحمدلله همه جاي اروپا مثل تخم لق پيدا مي شوند- برگزار مي شود و حزب هم كه اينطور مواقع سوالات زيادي دارد، رفقا را مي فرستد تا بروند و با سوالهايشان ثابت كنند كه عوامل رژيم، عوامل رژيم هستند. چهارتا گوجه فرنگي هم اگر حزب دم دست رفقا بگذارد، پرتاب مي شود توي پك و پوز عوامل رژيم كه نور علي نور است ماشاالله. هم صحنه هاي اكشن براه است و هم مي شود دوست دخترت را ببري هوايش عوض شود.

همه جوانان و كارگران ساكن ايران روابط حسنه اي با رفيق اپوزوسيون و حزب دارند. يكي از رفقا مي گفت كه هر هفته نخ ريسان و قاليبافان سنگسر و نطنز و بيابانك و ساير اصناف به اضافه مابقي خلق در زنجير، براي رفيق اپوزوسيون ايميل مي فرستند و خط مي گيرند. تازه دانش آموزان دبستان شهيد علي اصغر سيد حسيني از روستاي كوثر آباد بالايي، پريشب به رفيق اپوزوسيون ايميل فرستاده بودند و در مورد تضاد كار و سرمايه چند سوال اساسي كرده بودند كه رفيق شخصا ريپلاي زد و ماهيت اسلام را برايشان روشن كرد.

آقاي اپوزوسيون همچنان روي فرم است و در آپارتمانش ورزش باستاني كار مي كند. او خودش را براي پيكار نهايي با ضحاكان ماردوش آماده كرده و قرار است با حمايت مالي حزب تا ماه آينده موهاي سينه اش را بتراشد و به سالن بدنسازي شهرشان برود.

حزب، هفته گذشته در آخرين نشست خود باز هم معتقد شد كه در اوج شكوفايي است. به ويژه كه كارگران و دانشجويان و رفقاي روزنامه نگار ساكن ايران، يكپارچه سياستهاي آوانگارد حزب را مي ستايند. اين است و جز اين نيست كه همين روزها همگي در سواحل درياي خزر رو به سوي ميدان سرخ دراز بكشند، آفتاب بگيرند و مانيفست حزب را (كه احتمالا تا بهار امسال روي سايت قرار مي گيرد) يكصدا بخوانند. آري، آقاي اپوزوسيون همين روزها رئيس جمهور خواهد شد. انشاالله!


posted by Nightly | 4:19 PM
Click
Contact
Archives
Creative Commons License